انجام پروژه مکس کیودا

انجام پروژه مکس کیودا ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار مکس کیودا توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های مکس کیودا میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به ایدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های مکس کیودا خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه ۱۰ ساله آمادگی دارد انجام پروژه های مکس کیودا را در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه مکس کیودا در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

مکس کیودا چیست ؟

مکس کیودا یا MAXQDA یکی از قوی ترین نرم افزارهای آماری در پیدا کردن ارتباطات میان داده های متنی می باشد که کاربرد اصلی آن در تجزیه و تحلیل داده های متنی می باشد. انجام پروژه های مکس کیودا نقش مهمی در تحلیل داده های کیفی دارد. هدف از طراحی مکس کیودا تحلیل دقیق داده های کیفی و روش های ترکیبی و تحلیل آمیخته است. مکس کیودا همچنین توانایی استفاده در پژوهش‌های مبتنی بر روش‌های کیفی و ترکیبی را دارد. مکس کیودا دارای قابلیت های فراوانی از جمله گردآوری، سازمان‌دهی، مصورسازی داده دارد. این نرم افزار بیشترین استفاده را در علوم اجتماعی، روانشناسی، آمار دارد.یکی از ویژگی های بارز مکس کیودا تحلیل کیفی شامل جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل داده های غیر عددی مانند متن برای درک عمیق نظرات ، روابط و مفاهیم موجود در آن است. در تحلیل داده های حاصل از تحقیقات نیاز به نرم افزاری جامع داریم که مکس کیودا بهترین نرم افزار در این زمینه است. نرم‌افزار مکس کیودا دارای یک رابط کاربری بسیار راحت و آسان بوده که سعی شده است به‌ گونه‌ ای طراحی گردد و چهار پنجره این آن با یکدیگر در تعامل باشند که سرعت عمل دانشجویان در هنگام تحلیل متون مصاحبه با روش کیفی به حداکثر ممکن برسد. همچنین از برتری های دیگر آن این است که یکی از پیشگامان نرم‌ افزار های کیفی به شمار رفته که در دو نسخه ویندوز و مکینتاش موجود بوده که رابط کاربری، زبانه‌ ها و همه گزینه‌ ها عیناً مشابه یکدیگر هستند.

از نرم افزار مکس کیودا بیشتر در کدگذاری داده های کیفی استفاده میشود معمولا تحلیل های کیفی داده ها کار بسیار تخصصی می باشد و بسیاری از اساتید دانشجویان خود را به شیوهای سنتی و دستی مجبور به این کار می نمایند که کار بسیار زمان بری هست مکس کیودا با قدرت بسیار بالا نیازهای کاربران در این زمینه را توانسته است به خوبی پوشش بدهد مکس کیودا توسط طراحان سازنده این نرم افزار هر روز درحال پیشرفت می باشد و امکانات بسیار مناسبی را به کاربران خود میدهند یکی ازویژگی های خوب این نرم افزار سازگاری کامل با زبان فارسی می باشد که قابلیت دریافت هر نوع داده را می باشد همچنین انواع اسناد در فرمت های ورد، پی دی اف و اکسل به خوبی در این نرم افزار پشتیبانی میشوند نرم افزار مکس کیودا تجاری می باشد و برای استفاده از آن باید هزینه ای به صورت سالیانه پرداخت شود با توجه به قدرت این نرم افزار در کدهای انواع نشانه ها و کاراکترهای داده های کیفی لزوم استفاده ازآن در تمامی طرح های پژوهشی مشهود می باشد.

 

متلب پروژه چه نوع پروژه های مکس کیودا را میتواند انجام دهد؟

انجام پروژه مکس کیودا داده کاوی

انجام پروژه کد گذاری مکس کیودا 

انجام پروژه مکس کیودا آمار

انجام پروژه مکس کیودا صنایع

 

انجام پروژه MAXQDA

مراحل کدگذاری در مکس کیودا 

1- فراخوانی داده ها : در مرحله اول باید داده های مورد نظر خود را که میتواند به صورت محتوای متنی یا عکس باشد را به داخل نرم افزار مکس کیودا انتقال دهیم این عمل با استفاده از ابزار تعریف آیکون اسناد صورت میگیرد.

 

2- گروه بندی داده : در این مرحله باید داده ها با رفتارهای مشابه در یک گروه قرار بگیرد در مکس کیودا به منظور سازمان‌دهی اسناد مصاحبه، از روش ایجاد گروه‌های اسنادی استفاده میشود برای این منظور از ابزار فیلترینگ استفاده میشود.

 

3- ایجاد پوشه های فرعی : در نرم افزار مکس کیودا از آنجایی که هر داده میتواند شامل چندین فایل مصاحبه باشد از روش پوشه های فرعی استفاده میشود برای این قسمت میتوانید از ابزار Subfolders استفاده نمایید

 

4- تعریف متغیرها و اختصاص آن ها به کدها و اسناد مصاحبه : تعریف متغیر از اصلی ترین مراحل شبیه سازی در مکس کیودا است که میتوانید اطلاعات مختلف را به زیر مجموعه های مرتبط با آن اختصاص دهید 

 

ضرورت استفاده از مکس کیودا در کدگذاری مصاحبه

در حال حاضر کدگذاری محاصبه ها به دلیل کوتاه کردن فرآیند تحلیل کیفی از اهمیت بالایی برخورد دارد هدف از کدگذاری متون شناسایی مضامین از میان مصاحبه های موجود است روش کدگذاری به این صورت است که مجموعه از مصاحبه ها که قبلا میان مخاطبان پخش شده است را دریافت کنیم و از میان این مصاحبه جواب های کلی که پاسخ یکسان دارند را یافته و این پاسخ ها به عنوان کدهای مصاحبه معرفی میشود. همچنین انجام پروژه کدگذاری مصاحبه نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد نرم افزار مکس کیودا تمامی نیازهای کاربران در این حوزه را برطرف کرده است با توجه به اینکه اکثر داده های ورودی به مکس کیودا از نوع انواع مصاحبه ها به صورت صوتی ، ویدئویی و متنی می باشد این نرم افزار به خوبی توانایی پردازش این مصاحبه را دارد. 

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار MAXQDA

1- بخش مدیریت پروژه: در این بخش از مکس کیودا، کاربران می توانند پروژه های خود را مدیریت کرده ، داده های جدید به آن اضافه کرده و فایل های خود را ویرایش کنند.

2- بخش تحلیل محتوا: در این بخش از نرم افزار مکس کیودا، کاربران می توانند داده های خود را تحلیل کنند و الگو و مدلهای تحلیلی را ایجاد نمایند

3- بخش کدگذاری: در این بخش از مکس کیودا ، دانشجویان می توانند کدگذاری روی داده های خود را با انجام برچسب گذاری روی متون انجام دهند.

4- تبدیل داده ها : در این بخش میتوان داده ها را به فرمت های مختلفی تبدیل کرد و تحلیل های قابل اجرا برای مکس کیودا را انجام داد.

5- بخش گزارشگیری: در این بخش از نرم افزار مکس کیودا، دانشجویان می توانند گزارش هایی گرافیکی یا به صورت عددی از تحلیل کیفی داده ها انجام دهد.

 

اهمیت نرم افزار مکس کیودا در چیست ؟

زمانی که در حوزه تحقیقات کیفی در حال جمع آوری داده و دریافت مصاحبه ها هستیم نیاز به نرم افزاری جامع داریم مکس کیودا از بهترین نرم افزاهای این حوزه است این برنامه به صورت تخصصی به جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و تصویر سازی داده ها کمک میکند این نرم افزار از روش های نظیر به نظیر ، مروری بر متن و همچنین بازاریابی اکتشافی برای تحلیل متن استفاده میکند.یکی از مهم‌ترین و بالاترین مزیت نرم‌افزار مکس کیودا استفاده کاربران با طیف وسیعی از فرمت‌های داده‌ها می باشد. این به این معناست که شما می‌توانید به تحلیل با دقت انواع فایل‌های متنی، داده‌های استخراج‌شده از پرسشنامه هم داده‌های کیفی و طبقه‌بندی‌شده بپردازید. مکس کیودا یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی در حوزه داده های آماری چه به صورت فارسی چه انگلیسی است دقت باید داشت که داده های کیفی به شدت به زبان داده وابسته می باشد و با دیگر نرم افزارهای آماری قابل تحلیل نیست مکس کیودا بهترین نرم افزار در حوزه تحلیل داده های فارسی زبان می باشد.

 

کاربردهای مکس کیودا

1- قابلیت وارد کردن اسناد و متون محتلف در مکس کیودا 

2- پشتبانی کامل از فونت فارسی

3- ابزارهای بصری و گرافیکی  بسیار حرفه ای 

4- جستجوی پیشرفته در مکس کیودا 

5- مدل سازی داده ها در مکس کیودا 

6- ایجاد نقشه اسناد متنی در مکس کیودا

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه ونسیم

انجام پروژه پریماورا 

انجام پروژه لینگو

انجام پروژه ایویوز

انجام پروژه اکسل

انجام پروژه رپیدماینر

انجام پروژه داده کاوی

انجام پروژه msp

سفارش پروژه تحلیل داده

انجام پروژه تحلیل آماری

سفارش پروژه ساس

سفارش پروژه لیزرل

انجام پروژه spss

انجام پروژه مینی تب

انجام پروژه nvivo

 

مراحل انجام پروژه مکس کیودا در متلب پروژه

  1. ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه مکس کیودا توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه مکس کیودا براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه مکس کیودا توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

سفارش پروژه مکس کیودا با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه مکس کیودا با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه مکس کیودا به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه کدگذاری با مکس کیودا دارند به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه مکس کیودا چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه مکس کیودا خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه مکس کیودا وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه مکس کیودا منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری مکس کیودا

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه مکس کیودا در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های مکس کیودا به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه های دانشجویی مکس کیودا تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های مکس کیودا انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه تحلیل کیفی با نرم افزار مکس کیودا موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده مکس کیودا

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه مکس کیودا به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه مکس کیودا من چقدر می باشد ؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه مکس کیودا در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه