انجام پروژه های MSP

انجام پروژه های MSP ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار MSP توسط صدها کارشناس حرفه ای متلب پروژه با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام میشود، متلب پروژه با بهره گیری از اساتید ممتاز این تضمین را به شما میدهد که مطمئن ترین سایت را برای پروژه خود انتخاب کرده اید. برای سفارش پروژه های MSP میتوانید با شماره 09962031191 در تماس باشید یا از طریق واتساپ و یا به آیدی تلگرام matlabprozhe2@ پیام دهید.

در مواقع فراوانی شاهد هستیم کاربران در پروژه های MSP خود دچار مشکل هستند و به دنبال یک مکان مطمئن برای ثبت سفارش خود هستند.

متلب پروژه با کسب کارنامه ای درخشان و تجربه 10 ساله آمادگی دارد انجام پروژه MSP در حوزه انتقال wbs از اکسل به msp، کنترل هزینه در msp، انجام ستون cost در msp، انتقال اطلاعات از اکسل به msp، تبدیل msp به p6 را در تمامی مقاطع بر عهده و با کمترین قیمت تحویل شما دهد.

هزینه پروژه MSP در متلب پروژه به صورت مناقصه ای اعلام میشود و از میان مجموعه پیشنهادات کمترین قیمت به کاربران اعلام میشود مشتری در تمامی مراحل انجام کار از طریق موسسه با مجری در ارتباط خواهد بود و پاسخ همه سوالات خود را دریافت خواهد کرد.

 

MSP چیست ؟

MSP یا MS Project یکی از قوی ترین نرم افزارهای مدیریتی در حوزه زمان بندی پروژه می باشد و کاربرد اصلی آن در  برنامه ریزی ، اجرا و کنترل پیشرفت یک پروژه است. انجام پروژه های MSP نقش مهمی در کنترل پروژه و زمان بندی، اجرا و مدیریت دقیق پروژه ها دارد. هدف از طراحی MSP ارائه نرم افزاری جامع جهت کمک به تصمیم گیری بهتر و مدیریت پروژه توسط مدیران است. MSP همچنین توانایی مشخص کردن گام به گام مراحل پیشرفت پروژه را دارد. انجام پروژه کنترل پروژه که یکی از ویژگی های اساسی MSP است در نهایت منجر به جمع‌آوری و مدیریت داده‌ها و فرایندهای تحلیلی در جهت پیش‌بینی و تأثیر سازنده بر زمان اجرا و هزینه پروژه خواهد شد. نرم افزار MSP دارای قابلیت های فراوانی از جمله زمانبندی دقیق ، گزارش گیری ، نمایش پیشرفت کار و ارائه نمودارهای گرافیکی حاصل از فرآیند اجرای پروژه می باشد. این نرم افزار قدرتمند تصویر بزرگی از پروژه را در اختیارتان قرار میگذارد که میتوانید تمامی جزئیاتی که برای رسیدن به هدف مطلوب باید تکمیل شوند را در آن پر کرده و آنها را مدیریت نمایید. مدیریت پروژه به طور کلی به فرآیند برنامه ریزی، اجرا و بررسی پیشرفت یک پروژه گفته می شود، مدیریت زمانی شامل پروژه های بزرگ و کوچک و حتی برنامه ریزی روزانه فردی میشود ، در راه اندازی یک پروژه باید تمامی نیازهای مربوطه شناسایی شود تا به بهترین شکل ممکن انجام شود، از این نرم افزار برای زمان بندی ، برنامه ریزی ، مدیریت استفاده از منابع ، هزینه ها و صرفه جویی در وقت و زمان استفاده میشود با استفاده از MSP میتوانید به راحتی میتوانید زمان بندی انجام پروژه را از ابتدا تا انتهای کار مشخص کرده و سرمایه گذاری مناسب برای رسیدن به اهداف مطلوب را طرح ریزی نمایند.

دریک تعریف کلی نرم افزار MSP Project یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت پروژه است که توسط شرکت مایکروسافت تولید شده است. این نرم افزار به منظور برنامه‌ریزی، مدیریت و کنترل پروژه‌ها به کار می‌رود و از قابلیت‌ های مختلفی برای مدیریت منابع، زمان‌بندی، هزینه‌بندی، پیش‌بینی و رصد پروژه استفاده میکند. استفاده از نرم افزار MSP Project برای مدیریت پروژه‌ها، به دلیل قابلیت‌های بسیار زیاد آن، بسیار مهم و ضروری است. با استفاده از این نرم افزار، مدیران پروژه قادر خواهند بود تا به صورت دقیق تر زمان‌بندی پروژه را تعیین کنند، منابع را بهینه کنند، هزینه‌های پروژه را کنترل کنند و در نهایت به صورت موثرتری پروژه را مدیریت کنند. از اصلی ترین دلایل استفاده از msp میتوان به برنامه ریزی و مدیریت زمان (مدیران پروژه می توانند زمانبندی پروژه را به دقت برنامه ریزی کرده و تمام فعالیت ها و مسئولیت های مربوط به پروژه را به بهترین شکل مدیریت کنند) ، مدیریت منابع (با استفاده از MSP Project، مدیران پروژه می توانند منابع مورد نیاز برای پروژه را به دقت تعیین کرده و آن ها را به بهترین شکل مدیریت کنند)، مدیریت پیشرفت پروژه ( با استفاده از MSP Project، مدیران پروژه می توانند پیشرفت پروژه را به دقت پایش کرده و هرگونه تأخیر یا مشکل در پروژه را به بهترین شکل مدیریت کنند)، برنامه ریزی و مدیریت هزینه (با استفاده از MSP Project، مدیران پروژه می توانند هزینه های مورد نیاز برای پروژه را به دقت تعیین کرده و آن ها را به بهترین شکل مدیریت کنند) و گزارش گیری (با استفاده از MSP Project، مدیران پروژه می توانند گزارش های مختلفی را درباره پروژه تهیه کرده و آن ها را به سایر اعضای تیم ارائه داد. این گزارش ها شامل گزارش پیشرفت، گزارش هزینه، گزارش منابع و غیره می شود) اشاره کرد.

امروزه انجام پروژه ام اس پی منجر به کنترل هر چه بهتر امور مدیریتی خواهد شد. با استفاده از MSP میتوانید نیازهای تجاری خود را شناسایی کنید و با دریافت گزارش های دقیق برنامه ریزی لازم برای کسب رضایت مندی مشتری را انجام دهید باید دقت داشته باشیم که اگر برای انجام پروژه نیاز به کار گروهی دارید و نیاز به طرح ریزی دقیق پروژه دارید نرم افزار MSP بهترین گزینه است که دارای بخش های مختلفی مانند نمای شبکه ای ، نمای صفحه ، نمای جدول زمانی ، قسمت ارتباطات ، قسمت نحوه همکاری ، گزارش گیری ،  نقشه ها ، زمان بندی و مدیریت منابع تشکیل شده است از دیگر ویژگی های این نرم افزار نصب آسان در محیط ویندوز می باشد با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید خروجی سایر برنامه های ماکروسافت آفیس را در آن ادغام کنید MSP امروزه در دو نسخه standard و Professional طراحی و توسعه داده میشود همچنین اگر میخواهید به صورت شخصی از این برنامه استفاده کنید نسخه استاندارد بهترین گزینه است و اگر میخواید استفاده تجاری نمایید ورژن حرفه ای بهترین گزینه است.

متلب پروژه چه نوع پروژه های MSP را میتواند انجام دهد ؟

انجام پروژه با نرم افزار MSP 

انجام پروژه صنایع با MSP 

انجام پروژه مدیریت با MSP 

انجام پروژه خطوط مبنا در نرم افزار msp

 

انجام پروژه های MSP

مراحل مدیریت پروژه با MSP

1- ایجاد پروژه : در گام اول کار با نرم افزار MSP باید یک پروژه جدید تعریف کنیم. 

 

2- افزودن وظایف : گام دوم در مدیریت پروژه با نرم افزار MSP باید وظایف را تعریف کنیم این وظایف شامل مدت زمان انجام کار ، مدن زمان پایان کار و همچنین منابع مورد نیاز می باشد. 

 

3- تعیین وابستگی ها : این بخش از مهم ترین مراحل کار با نرم افزار MSP می باشد در این گام وابستگی میان وظایف مختلف را مشخص نمایید. 

 

4- تعیین منابع : در گام چهارم نیاز داریم منابع مورد نیاز برای وظایف در نرم افزار MSP را مشخص نماییم از جمله مهم ترین منابع ، منابع مدیریت زمان و تاریخ شروع و پایان کار می باشد. 

 

5- تعیین زمان بندی : در گام بعدی نیاز زمانبدی مشخصی از انجام پروژه داشته باشیم در این مرحله زمابندی شروع و پایان پروژه مشخص میشود. 

 

6- نمایش نمودار وظایف : نرم افزار MSP برای وظایف مختلف که در پروژه تعریف شده است از نمودار وظایف استفاده میکند از جمله مهم ترین این نمودارها نمودار گانت چارت می باشد. 

 

7- گزارش گیری : در گام هفتم عملیات گزارش گرفتن از نرم افزار MSP شروع میشود و میتوانید گزارش های لازم از مدیریت پروژه را دریافت کنید. 

 

8- اجرا و مشاهده خروجی : در گام آخر باید برنامه مدیریت پروژه را اجرا کرده و خروجی را مشاهده نمایید.

 

چرا به استفاده از مایکروسافت پروجکت نیاز داریم؟

MS Project یا Microsoft Project از نرم افزارهای کاربردی در حوزه مدیریت پروژه می باشد این برنامه که محصول شرکت ماکروسافت می باشد و به عنوان پر استفاده ترین نرم افزار مدیریتی نیز شناخته میشود. امروزه انجام پروژه ماکروسافت پروجکت بخش مهمی از حوزه پروژه های مدیریتی را تشکیل میدهد. به مدیریت هر چه بهتر و موثرتر پروژه ها کمک زیادی می نماید. امروزه  این برنامه مورد استفاده بسیاری از سازمان و شرکت های مختلف می باشد با استفاده از این نرم افزاری میتوان به راحتی مدیریت یک پروژه را ابعاد بزرگ یا کوچک بر عهده گرفت . ماکروسافت پروجکت دارای قابلیت های فراوانی می باشد این نرم افزار به مدیر یک طرح یا پروژه امکانات زیادی از قبیل زمان بندی ، طرح ریزی ، اختصاص منابع در اختیار قرار میدهد یکی از دلایل استفاده فراوان از Microsoft Project زمان بندی صحیح و دقیق یک پروژه می باشد با استفاده از این ابزار تخصصی ریسک شکست در پروژه های مدیریتی بسیار کاهش می یاید همچنین این نرم افزار با داشتن ابزارهای متنوع و رابط کاربری حرفه ای میتواند مدیر را جریان کامل پروژه قرار داده و بتواند بهترین تصمیم را برای اختصاص بودجه مناسب در نظر بگیرد.

 

اهمیت و جایگاه MSP در نرم افزارهای مدیریت پروژه چیست ؟

MSP Project به عنوان یکی از نرم افزارهای مدیریت پروژه، جایگاه و اهمیت بسیار مهمی دارد. این نرم افزار ابزاری قدرتمند برای برنامه ریزی، اجرا، مانیتورینگ و کنترل پروژه‌ها است که به مدیران پروژه کمک می‌کند تا پروژه‌های خود را به صورت بهینه و با کیفیت مدیریت کنند. به جرات میتوان گفت امروزه مدیران برای مدیریت پروژه های خود وابستگی اساسی به این نرم افزار دارند. MSP به مدیران در افزایش بهره وری ، مشخص کردن زمان شروع و پایان پروژه کمک بسیاری زیادی میکند.

 

1-برنامه‌ریزی دقیق: MSP به مدیران پروژه کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی دقیق و جامعی برای پروژه‌ها انجام دهند و زمانبندی منطقی برای اجرای فعالیت‌ها را تعیین کنند.

 

2- مانیتورینگ و کنترل: با استفاده از نرم افزار MSP مدیران پروژه قادرند به صورت دقیق و به روز فعالیت‌ها، پیشرفت و عقب‌افتادگی‌ها را مانیتور و کنترل کنند و در صورت نیاز تصمیمات مناسب برای بهبود عملکرد پروژه بگیرند.

 

3- افزایش بهره‌وری: با استفاده از نرم افزار MSP تسهیلات و ابزارهای مختلف موجود در آن بهره‌وری در مدیریت پروژه‌ها افزایش می‌یابد و امکان بهبود عملکرد و کاهش هزینه‌های پروژه فراهم می‌شود.

 

 

نحوه تهیه برنامه زمان بندی در نرم افزار MSP

1- ابتدا برنامه را باز کرده و یک پروژه جدید باید ایجاد کنیم

2- سپس باید وظایف مختلف پروژه خود را اضافه کرده و به هر وظیفه یک زمان شروع و پایان مشخص کرد.

3- در بخش سوم باید برای هر وظیفه باید منابع مورد نیاز را تعیین کرده و تخصیص دهیم.

4- در بخش چهارم باید ارتباطات بین وظایف را تعیین کرده و وابستگی‌های لازم را تعیین کنیم .

5- در بخش پنجم پس از تعیین همه اطلاعات، برنامه را ذخیره کرده و زمان‌بندی نهایی را مشاهده کرد.

6- در آخرین مرحله در صورت نیاز باید گزارش‌های مختلفی از جمله نمودار گانت، نمودار پرت، وضعیت پیشرفت را تولید کرد.

 

متلب پروژه در حوزه های زیر نیز میتواند مشاوره تخصصی به شما ارائه بدهد.(میتوانید مقالات زیر را مطالعه نمایید.)

انجام پروژه ونسیم

انجام پروژه لینگو

سفارش پروژه اکسل

انجام پروژه روش AHP

انجام پروژه پریماورا

انجام پروژه متره و برآورد

انجام پروژه مکس کیودا 

انجام پروژه نرم افزار آرنا

انجام پروژه با spss

سفارش پروژه لیزرل

انجام پروژه با نرم افزار گمز

انجام پروژ مینی تب

سفارش پروژه ساس

انجام پروژه رپیدماینر

سفارش پروژه تحلیل داده

انجام پروژه دیزاین اکسپرت

انجام پروژه اکسپرت چویس

 

آشنایی با اجزا و قسمت های مختلف نرم افزار MSP 

1- Gantt Chart (نمودار گانت): این بخش از نرم افزار MSP یک نمودار زمانبندی که به شما کمک می کند تا زمانبندی و وظایف پروژه را به صورت گرافیکی نشان دهید.

 

2- Task List یا لیست وظایف : این قسمت در نرم افزار MSP شامل فهرست کامل از تمام وظایف پروژه همراه با جزئیات مانند زمانبندی، منابع و وضعیت است.

 

3. Resource Sheet یا برگه منابع: این بخش MSP شامل لیست تمام منابع مورد نیاز برای پروژه همراه با جزئیات مانند نام منبع، هزینه و توافقنامه می باشد.

 

4. Reports یا گزارشات : بخش گزارشات در نرم افزار MSP شامل انواع گزارش های مختلف برای نمایش پیشرفت پروژه، منابع مورد استفاده، زمانبندی است.

 

5. Baseline یا پایه: این بخش در نرم افزار MSP نسخه اولیه از زمانبندی و بودجه پروژه که برای مقایسه با پیشرفت پروژه استفاده می شود.

 

6. Critical Path یا مسیر بحرانی : این بخش شامل مسیری است که هر تأخیر در آن باعث تأخیر در تحقق پروژه می شود.

 

7. Calendar یا تقویم : از دیگر بخش های مهم و کاربردی در نرم افزار MSP است که تقویم کاری که زمانبندی کاری را نشان می دهد.

 

ضرورت استفاده از MSP در کنترل پروژه 

موسسه متلب پروژه در انجام پروژه های کنترل پروژه سابقه همکاری با مجرب ترین کارشناسان کشور را دارند به همین دلیل انجام پروژه کنترل پروژه در متلب پروژه تضمین شده است هدف از این درس مدیریت های برنامه کاری و نظم دهی به نحوه اجرای برنامه ها می باشد مدیران با تعریف درست پروژه های خود و مدیریت درست آن میتواند برنامه ریزی های درستی انجام شده و زمان بندی های لازم را برای فعالیت های خود انجام بدهد ما در متلب پروژه با تجربه کافی اساتید حرفه ای در این زمینه را در کنار هم جمع آوری کرده ایم تا بتواند پاسخ گوی تمامی نیازهای شما باشد.

 

وظایف کاربردی نرم افزار MSP به صورت زیر تعریف میشود.

1- برنامه‌ریزی پروژه: ایجاد برنامه زمانبندی برای پروژه، تعیین وظایف، منابع و زمانبندی آنها از مهم ترین وظایف در MSP می باشد.

2-مدیریت منابع: اختصاص منابع به وظایف مختلف، مانیتورینگ و کنترل استفاده از منابع در این نرم افزار به تنهایی انجام میشود.

3-پیگیری پیشرفت: ثبت و پیگیری پیشرفت وضعیت وظایف و پروژه به صورت زمانبندی شده از دیگر وظایف موجود در MSP  است.

4-ارتباطات: مدیریت ارتباطات با اعضای تیم، ارسال گزارش‌ها و اطلاعات مربوط به پروژه در این نرم افزار به بهترین شکل انجام میشود.

5-مدیریت ریسک: شناسایی، ارزیابی و مدیریت ریسک‌های مختلف در طول اجرای پروژه به سهولت در MSP انجام میشود

6-گزارش‌دهی: تهیه گزارش‌های مختلف برای مدیران و تیم‌های پروژه بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده در این نرم افزار توسط ابزارهای قدرتمند انجام میشود.

 

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار MSP

1- بخش پروژه : در این بخش میتوانید پروژه جدید را در نرم افزار ایجاد نمایید 

2- بخش وظایف : این قسمت در MSP میتواند وظایف مختلف در پروژه را تعریف نمایید 

3- بخش منابع : این بخش وظیفه تعیین و مشخص کردن منابع مختلف به پروژه را بر عهده کرد 

4- بخش زمان بندی : در این قسمت میتوانید زمان بندی لازم برای کنترل پروژه را تعریف نمایید

5- بخش گزارش گیری : این بخش وظیفه گزارش گیری و رسم نمودارها را پروژه را بر عهده دارد.

 

لزوم به کارگیری از نرم افزار MSP در صنایع مختلف

1- مهندسی صنایع : از اصلی ترین حوزه های که نرم افزار MSP در آن مورد استفاده قرار میگیرد صنایع می باشد که از آن برای برنامه ریزی زمانی پروژه و تعربف زمان بندی فعالیت های استفاده میشود.

 

2- مدیریت : در حوزه مدیریت از نرم افزار MSP مدیریت برای مدیریت پروژه ها استفاده میشود این نرم افزار یک نمای کلی از پروژه پيش روي کاربران امکان بررسي و ثبت مراحل کار را برای کاربران فراهم میسازد.

 

3- مهندسی عمران : از دیگر حوزه ها که وابستگی بسیار زیادی به MSP دارد مهندسی عمران است که از آن برای زمان بندی کارها، اختصاص منابع و هزینه‌ کارها، تنظیم طرح برای برآورد کردن محدودیت ها ، تعریف قیمت انواع مصالح استفاده میشود.

 

4- مدیریت پروژه های ساختمانی : در این حوزه از MSP برای مدیریت کلیه فعالیت های ساختمانی ، تعریف شروع و پایان پروژه و همچنین زمانبندی و فاز بندی انجام پروژه استفاده میشود.

 

اهمیت نرم افزار MSP در چیست؟

نرم افزار msp بیشتر مورد استفاده مدیرانی می باشد که میخواهند روند انجام کاری آنها کارآمدتر باشد به عنوان مثال شما وقتی صدها تا کار برای انجام دارید نیاز به نرم افزار تخصصی دارید که بتواند آنها را مدیریت نمایید MSP به عنوان نرم افزاری برای تصمیم گیری در هر مرحله از انجام پروژه شاخص های پیشرفت را به شما نشان میدهد به طور معمول MSP مورد استفاده همه مدیران قرار نمیگیرد تنها مدیرانی که قصد دارد دانش و تجربه و تخحصص را وارد محیط کاری و پروژه های خود نمایند و اعتقاد به کار گروهی جهت افزایش بهره روی خواهند شد و به MSP اعتماد میکنند محیط این نرم افزار بسیار شبیه سازی پروژه های مدیریت پروژه مانند انجام پروژه اکسل است که برای مدیریت پروژه های هدفمند استفاده میشود.

 

 کاربردهای MSP

1- کمک به تعیین دقیق و درست اعضای تیم جهت مشارکت فعال تر

2- دسترسی به مسیر پیشرفت پروژه در هر مرحله زمانی

3- نشان دادن مسیرهای بحرانی و چالشی در پروژه

4- تشخیص سودآوری یا ضررده بودن پروژه با ارائه اشکال گرافیکی 

5- اعلام هزینه‌های مالی فعالیت‌های پروژه در MSP

 

مراحل انجام پروژه MSP 

  1. ارسال پروژه MSP از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
  2. بررسی دقیق و کارشناسی پروژه MSP توسط مجریان گروه متلب پروژه.
  3. اعلام هزینه و قیمت پروژه MSP براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
  4. موافقت با کمترین هزینه MSP اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
  5. شروع پروژه MSP توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
  6. ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
  7. اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
  8. ارسال پروژه MSP توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی 72 ساعته برای رفع اشکال.
  9. در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

انجام پروژه MSP در کدام شهر و استانها انجام پذیر است؟

یکی از مشکلات گسترده ای که بیشتر کاربران و دانشجویان با آن مواجه هستند آن است که موسسات و سایت های انجام کار تنها در یک شهر خاص متمرکز شده و دارای شعبه می باشند و این امر باعث میشود که کاربر نتواند هماهنگی های لازم در انجام پروژه MSP داشته باشید این مشکل به طور کامل در متلب پروژه مرتفع شده است و میتوانید در هر شهر و استانی که هستید در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت نمایید و با کارشناس همان شهر به صورت آنلاین و لحظه ای در ارتباط باشید. همین موضوع سبب شده است که متلب پروژه کاربران زیادی از سراسر کشور و حتی جهان برای انجام سفارشات متلب پروژه را به عنوان گزینه نهایی انتخاب کنند. هدف از انجام این امر در موسسه متلب پروژه ارتباط هر چه بهتر و دسترسی آسان با کارشناس شهر مورد نظر مشتری می باشد.

 

چه شرایطی برای انجام پروژه با MSP باید مهیا باشد؟

باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای انجام پروژه MSP می بابیست دانش و تخصص کافی در حوزه تحصیلات تکمیلی به خصوص کارشناسی ارشد و دکتری داشته باشید. نداشتن دانش تخصصی بالا و همچنین تجربه ناکافی در نهایت منجر به ارائه کیفیت پایین در انجام پروژه خواهد شد. یکی دیگر از نگرانی هایی که مشتریان همواره با آن مواجه هستند نداشتن زمان کافی در انجام پروژه رشته MSP است و نتیجه این امر منجر به نارضایتی و عدم موفقیت در پروژه خواهد شد. موسسه متلب پروژه دارای تیم تخصصی از بهترین مجریان MSP است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در این حوزه دارند و میتوانند پروژه را با کیفیتی که مدنظر شماست تحویل دهند.

 

ضمانت و راه‌ های اعتماد در انجام پروژه MSP

راه های اعتماد به یک موسسه و وب سایت در وجاهت قانونی و کسب مجوزهای لازم برای کسب و کار جستجو نمایید، متاسفانه در فضای اینترنت با رشد بی سابقه سایت های انجام پروژه MSP مواجه هستیم که هیچ مجوزی برای فعالیت در این حوزه ندارند. نتیجه این اعتماد ناشیانه دریافت کار بی کیفیت و در انتها ناراضی از انجام کار خواهد شد. طبق تجربه 12 ساله متلب پروژه بسیار مشاهده شده است این موسسات به عنوان واسط عمل کرده و سفارش را به سایت های دیگر برونسپاری می نمایند. اولین گام در کسب اعتماد به یک موسسه یا وب سایت انجام تحقیقات و مطالعه نظرات مشتریان می باشد. موسسه متلب پروژه به خود می بالد که تنها گروه انجام پروژه های MSP در ایران است که دارای تیم تخصصی در این زمینه می باشد. در هر لحظه میتواند به صورت آنلاین و در کسری از ثانیه با مجریان متلب پروژه تماس بگیرید و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای حرفه ای دریافت کنید.

 

سخن پایانی جهت مشاوره و ثبت نهایی سفارش پروژه MSP

انجام پروژه های MSP همواره یکی از دغدغه های اصلی کاربران و دانشجویان می باشد. یکی از مهمترین وظایفی که به دانشجویان با MSP داده میشود انجام تکالیف و همچنین پروژه های MSP است برای انجام هماهنگی و دریافت مشاوره رایگان و تخصصی میتواند وارد سایت متلب پروژه شوید و از طریق راه های ارتباطی با ما و کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

سفارش پروژه MS Project با آموزش کامل

بسیاری از کاربران که به سایت متلب پروژه مراجعه می نمایند یک سوال اساسی در ذهن آنها وجود دارد که آیا سفارشی که من ثبت میکنم شامل گزارش می باشد ؟

موسسه متلب پروژه رسالت کاری خود را بر انجام پروژه MSP در حوزه زمان بندی با MSP ، پروژه مدیریت با MSP ، سفارش تاسیسات مکانیکی با MSP ، انجام تاسیسات ساختمان های 6 و 5 طبقه، برنامه‌ریزی پروژه ، اجرا، کنترل با msp و مدیریت منابع با msp با ارائه گزارش کامل قرار داده است و حالت آموزش محور را در پروژه های خود گنجانده است و طوری سفارش انجام میشود که کاربر به صورت کامل در روند انجام پروژه خود قرار بگیرد انگار خوده مشتری سفارش خود را انجام داده است.

 

ضمانت در پروژه MS Project به چه صورت است ؟

انجام پروژه در موسسه متلب پروژه با توجه به بهره گیری از اساتید ممتاز که تجربه و تخصص بالا در حوزه پروژه های کنترل پروژه دارند قرار داده میشود به صورت تضمینی است و این تضمین کیفیت تا رضایت مندی کامل مشتری ادامه خواهد داشت.

 

زمان تحویل پروژه MS Project چگونه تعیین می‌شود ؟

زمان درست و به موقع تحویل پروژه یکی از خواسته های اصلی مشتریان است موسسه متلب پروژه با داشتن صدها کارشناس حرفه ای و مجرب زمان بندی دقیق و درستی از خواسته شما برآورد کرده و تمام تلاش خود را در تحویل به موقع پروژه MSP خواهد کرد.

 

آیا امکان کنسل کردن پروژه MS Project وجود دارد ؟

امکان کنسل کردن پروژه پس از شروع به کار انجام پروژه ام اس پی منوط به موافقت با مجری انجام کار می باشد در صورت موافقت کارشناس انجام کار میتواند سفارش به صورت دو طرفه لغو شود.

 

امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتری و مجری MS Project

در بسیاری از تماس هایی که با موسسه متلب پروژه برای ثبت سفارش گرفته میشود این سوال توسط مشتری پرسیده میشود که آیا میشود با مجری پروژه MSP در ارتباط باشیم ؟ با توجه به تجربه چندین ساله متلب پروژه در برقراری ارتباط مستقیم امکان برقراری ارتباط مجری و مشتری وجود ندارد و فقط از طریق موسسه با مجری در ارتباط هستید در صورت برقراری ارتباط مستقیم دیگر سیستم پشتیبانی سایت متوجه انجام پروژه شما نخواهد بود

 

نحوه اعتماد در پروژه های MS Project به موسسه متلب پروژه

موسسه متلب پروژه یک کسب و کار آنلاین و دارای مجوز های لازم برای فعالیت در این حوزه می باشد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی در پروژه دانشجویی MSP تونسته است اعتماد شما عزیزان را جلب نماید

 

زمان پشتبانی از پروژه های MS Project انجام شده :

زمان پشتیبانی از پروژه MSP موسسه متلب پروژه ۷۲ ساعت بعد تحویل پروژه می باشد و در این زمان مشتری می‌تواند به صورت کامل سفارش خود را بررسی کرده و در صورت داشتن ایراد مشکلات خود را ارسال کرده تا برای مجری انجام کار ارسال شود.

 

نحوه پیگیری سفارش ثبت شده MS Project

پس از ثبت سفارش کارشناسان متلب پروژه هم‌ از طریق شماره های پشتیبانی و هم از طریق برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی امکان پیگیری سفارش را برای مشتریان خود فراهم کرده است

 

نحوه قیمت گذاری در پروژه MS Project به چه صورت می باشد ؟

یکی از سوالات مشتریان عزیز که با کارشناس متلب پروژه تماس می‌گیرند همین موضوع می باشد که هزینه انجام پروژه MSP من چقدر می باشد ؟؟

متلب پروژه با راه اندازی سیستم مناقصه ای و استعلام قیمت از صدها مجری انجام کار کمترین قیمت را از سمت مجریان دریافت کرده و در اختیار مشتری قرار میدهد به همین دلیل قیمت پروژه MSP در متلب پروژه کاملا عادلانه و منصفانه است.

دیدگاه خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ثبت سفارش خود مشکل دارید؟ 

سفارش خود را از طریق تلگرام و واتس اپ برای ما بفرستید

برای ثبت سفارش در تلگرام کلیک کنید

پروژه آماده لازم دارید ؟ 

به فروشگاه متلب پروژه سر بزنید

فروشگاه متلب پروژه